Στην υπόθεση αυτή, το Δικαστήριο εξετάζει την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων στο πλαίσιο στοχευμένης ψηφιακής διαφήμισης μέσω του συστήματος αυτοματοποιημένων διαδικτυακών δημοπρασιών (Real Time Bidding) ώστε οι διαφημιζόμενοι να προβάλλουν διαφημίσεις ειδικά προσαρμοσμένες στο προφίλ του εκάστοτε χρήστη. Το Δικαστήριο αρχικά διαπιστώνει ότι η δημιουργία “συμβολοσειρών διαφάνειας και συγκατάθεσης” (Transparency and Consent String – TC String) που περιλαμβάνει τις προτιμήσεις συγκεκριμένου χρήστη του διαδικτύου ή μιας εφαρμογής αποτελεί επεξεργασία προσωπικών δεδομένων με την έννοια του ΓΚΠΔ και στη συνέχεια, ερμηνεύοντας την έννοια του υπευθύνου επεξεργασίας, καταλήγει ότι μια κλαδική οργάνωση όπως η ΙΑΒ Europe (οργάνωση επιχειρήσεων του κλάδου της ψηφιακής διαφήμισης) πρέπει να χαρακτηριστεί ως «από κοινού υπεύθυνος επεξεργασίας», εφόσον προτείνει στα μέλη της κανόνες για την επεξεργασία δεδομένων τους οποίους έχει καθορίσει η ίδια και επηρεάζει για δικούς της σκοπούς την επίμαχη επεξεργασία, καθορίζοντας, ως εκ τούτου, από κοινού με τα μέλη της, τους σκοπούς και τα μέσα της επεξεργασίας.
Διαθέσιμες γλώσσες στη βιβλιοθήκη: |
Σύνδεσμος ιστού αρχικής πηγής: |
|
Ημερομηνία τελευταίου ελέγχου/μεταφόρτωσης: |
01/07/2024 |