Σε υπόθεση που αφορούσε επιχείρηση πώλησης ενδυμάτων μέσω διαδικτύου, η οποία είχε ενσωματώσει στην ιστοσελίδα της την επιλογή «Μου αρέσει!» του Facebook, το Δικαστήριο έκρινε ότι διαχειριστής ιστοσελίδας όπως η Fashion ID, ο οποίος ενσωματώνει στην εν λόγω ιστοσελίδα πρόσθετο μέσου κοινωνικής δικτύωσης το οποίο δίνει στον φυλλομετρητή του επισκέπτη της ιστοσελίδας τη δυνατότητα να αντλήσει περιεχόμενο από τον πάροχο του εν λόγω πρόσθετου και προς τον σκοπό αυτό επιτρέπει να διαβιβάζονται στον πάροχο δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα του επισκέπτη, μπορεί να θεωρηθεί από κοινού (με τη Facebook ) υπεύθυνος της επεξεργασίας. Ωστόσο, η ευθύνη του περιορίζεται μόνο στην πράξη ή στη σειρά πράξεων επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα για τις οποίες αυτός καθορίζει πράγματι τους σκοπούς και τον τρόπο της επεξεργασίας, ήτοι στη συλλογή και την ανακοίνωση με διαβίβαση των επίμαχων δεδομένων και όχι στην μετέπειτα επεξεργασία των δεδομένων αυτών από τη Facebook.
Διαθέσιμες γλώσσες στη βιβλιοθήκη: |
Σύνδεσμος ιστού αρχικής πηγής: |
|
Ημερομηνία τελευταίου ελέγχου/μεταφόρτωσης: |
19/7/2023 |